close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה זה פספורטכארד?

מערכת שורשב אב, תשפד06/08/2024

ביטוח פספורט קארד מציע יתרונות רבים שיכולים לעזור בשעת הצורך, בתקווה שאף אחד לא יחווה שעה כזאת. עם זאת, בחיים כמו בחיים, ישנם סיכונים וחשוב להיות מוכנים להם

תגיות:
יד מחזיקה את הגלובס פקסלס
צילום: pexels

בין אם תקראו לזה פספורטכארד או פספורט קארד, הכוונה היא זהה – אחד הביטוחים הכי פופולאריים בימינו בישראל. רגע לפני שמגיעים לנתב"ג ומזנקים

יד מחזיקה את הגלובס פקסלס
צילום: pexels
על הדיוטי פרי, האם הזמנתם ביטוח נסיעות לחו"ל? – קראו כאן >>

מהו פספורטכארד ומתי נדרש?
ביטוח פספורטכארד נדרש במקרה אחד בודד ויחיד – כאשר אתם רוצים לטוס לחו"ל לכל מטרה כזאת או אחרת, בין אם עבור נסיעת עסקים, טיול או ביקור אצל משפחה. ככה או ככה, בימינו אף אחד לא טס לחו"ל ללא ביטוח נסיעות מתאים. אפשר למצוא ברשת המון מידע על פספורטכארד וביטוחי נסיעות אחרים, אבל הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לדעת עליו הוא העובדה שלא יוצאים מהארץ בלעדיו.

ביטוח נסיעות לחו"ל אינו נדרש לפי החוק, כמובן, אבל קחו בחשבון שחלק מהמדינות מחייבות ביטוחי נסיעות על מנת לעבור בגבולות שלהן. כמו כן, הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות זה לטוס לחו"ל ללא ביטוח נסיעות. אם חלילה קורה משהו רפואי, או שמא אתם מאבדים ציוד יקר ערך, אתם רוצים חברת ביטוח מהימנה שעומדת מאחוריכם באש ובמים. אחרי שהבנו כי פספורט קארד הינו ביטוח נסיעות לחו"ל, בואו נעמיק ביתרונות שלו על פני ביטוחים אחרים – המשיכו לקרוא.

4 היתרונות של ביטוח נסיעות פספורט קארד
אם אתם מחפשים ביטוח נסיעות, והאמת שזה ממש לא משנה לאיזה יעד אתם מתכננים לטוס לכם, ישנם מספר יתרונות משמעותיים שכדאי להכיר בביטוח פספורט קארד. בעודו נחשב לאחד הביטוחים הנפוצים בישראל, הנה לא פחות מאשר 4 יתרונות מרכזיים של ביטוח זה:

1)      תמיכה מסביב לשעון: תוכלו לקבל עזרה 24 שעות ביממה בכל מקום בעולם, 7 ימים בשבוע ובכל צרה שלא תבוא עליכם. כאשר ישנם הבדלי שעות משמעותיים בין מדינה מסוימת לבין ישראל, היתרון הזה הוא משמעותי במיוחד.

2)      תשלום ישיר למרכזים רפואיים: בכל מקרה שבו מבוטחים צריכים לשלם על הוצאות רפואיות, או שמא צריכים לשלם על רכישת ציוד מסוים, הם יכולים לשלם באמצעות כרטיס אשראי ייעודי. בכך, להימנע מתשלום מראש והחזר הוצאות בארץ, מה שכידוע יכול לקחת לא מעט זמן עד שמקבלים כספים חזרה מחברות הביטוח.

3)      מוקד סיוע זמין: בין אם אתם כרגע בארץ או מטיילים בחו"ל, תוכלו לקבל מידע ומיקום של מרכזי בריאות, רופאים, בתי מרקחת ומרכזי חירום רפואיים דרך מוקד פספורט קארד הפעיל 24/7 (בעברית כמובן).

4)      הטסת חירום לארץ: במקרה של מחלה או תאונה במהלך הנסיעה, תוכלו לקבל אפשרות להחזרה לארץ במסגרת הפוליסה. כמו כן, חלק מהפוליסות כוללות אפילו ליווי רפואי צמוד עד רגע החזרה לארץ.

לסיכום, ייעוץ או השוואת מחירים? – גם וגם!
לסיכום, כפי שניתן לראות, ביטוח פספורט קארד מציע יתרונות רבים שיכולים לעזור בשעת הצורך, בתקווה שאף אחד לא יחווה שעה כזאת. עם זאת, בחיים כמו בחיים, ישנם סיכונים וחשוב להיות מוכנים להם. לכן חשוב לבחור את הביטוח המתאים לצרכים שלכם, כדי להימנע מתשלום מיותר או רכישת פוליסה לא מספקת. אם אינכם בטוחים באיזה סוג של ביטוח אתם אמורים לבחור ליעד שלכם, מומלץ לפנות לייעוץ מסוכן ביטוח. כמו כן, גם השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל וקבלת 3 הצעות, זה משהו שיכול לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה